Saturday, September 15

home sweet home

Kom hem igår och var helt slut överallt och det var så skönt att vara hemmehemmahemma i sin egen underbara lägenhet med de sötaste pälsbollarna och den skönaste sängen.

Behövde inte vara moraliskt stöd på Shirleys äventyr och vara bara hemma och gjorde inget alls. Var rätt låg men sedan kom Cissi och Caroline förbi en sväng och muntrade upp mig. Inte så mycket att de lyckades få med mig ut men tillräckligt för att jag skulle kunna gå och lägga mig och känna mig rätt ok.

Jag och Cissi pratade om ångest-saker som framtida boende, hennes hästkurs och J. Kanske fortsätter vi att bo ihop i Uppsala om hon blir kvar i närheten och i så fall kan vi få en soft lägenhet mitt i stan med hjälp av hennes tusen års kötid hos Uppsalahem. Det skulle kunna vara ett alternativ till Stockholm men då ska det vara en gorgeous lägenhet.

Angående J har jag inte hört något från honom sedan London och jag har definitivt tröttnat. Jag var ganska tydlig med vad jag vill ha om vi skulle vara vänner och eftersom han uppenbarligen inte vill/kan/har tid att ge mig det så wtf. Jag mailade min nya adress till honom så om han hör av sig så fine men jag tänker inte längre lägga någon energi på att vi ska hålla kontakten.

And regarding London I have wonderful Jessica there anyway so I can go there whenever I want too. And we're talking asap.

No comments: