Saturday, July 28

bagibro

Livet var ju inte sjukt pepp igår men efter jobbet träffade jag bror och hans flicka. Vi var vid medis och jag åt en väldigt trevlig ham- burgertallrik medan de höll sig till drycker och det hela var mest för att hänga lite. Har saknat min bror så mycket de senaste dagarna och bara att vara med honom och prata lite gör allt bättre.

Han är antagligen den bästa människan i världen och ingen kan mäta sig med honom och ingen kan ta hans plats i mitt hjärta. Och ingen kan skydda mig eller finnas där alltid men han försöker och igår när jag kände att folk överlag var dumma i huvudet sade han "men jag finns alltid här och är bra, även om jag sitter på en krog på Kuba".

Och när vi pratar om J och jag berättar att jag pratat med honom och att vi ska ses i London och jag frågar vad bror tycker säger han att han förvisso inte är långsint och gillar J som person men att han har lite svårt att se charmen med det hela efter det han gjorde mot mig. Och det får mig att tänka på det hela en extra gång samtidigt som jag får den här oövervinnerliga känslan när någon står helt på ens sida och skyddar en mot allt ont och så självklart dissar de som inte gör snälla saker mot en. Och det känns bra för hur det än går när jag träffar J i London kommer jag att ha värl- dens bästa back-up.

No comments: