Friday, July 27

kniven i hjärtat

Jag visste någonstans att detta skulle hända men ändå slutade jag gömma mig och länkade hit från min gamla ***** och jag skulle inte ha gjort det men jag skrev ju till och med att det var egen kostym att läsa men fan, jag borde vetat bättre.

H läste allt och även om jag vet att han valde det själv (fast kom igen, hade jag varit i hans kläder skulle jag aldrig kunnat låta bli heller) så gör det ont i mig att läsa hans kommentar. Jag är ledsen men antagligen inte hälften så ledsen som han. Jävla skit.

Och ändå. Jag vet inte hur jag själv känner inför det faktum att jag här skriver allt jag vill och att H återigen kan läsa mig. Jag kanske inte ville det egentligen men too late. Och jag tänker tvinga mig att inte låta det hindra mig i det jag skriver.

No comments: