Wednesday, September 12

water sniper

Jag borde plugga men istället sitter jag och läser alla länk-******* som jag inte hunnit läsa förut. Jävla Schulman-familjen tar ju typ timmar att läsa om man inte kollar dem så ofta. Men nu är jag nästan klar. Jag hinner inte med flera, det tar för lång tid och jag prioriterar som en sjuåring.

Hannes försöker ligga på datorn och ska ha sin äckliga lilla nos med rutten andedräkt i mitt ansikte hela tiden. Och så fort man inte ger honom uppmärksamhet 24-7 så blir han som en ADHD-unge - förvisso sjukt söt och man tycker ju om honom värsta mycket men ändå... Ibland vill man bara döda honom. Häromnatten jamade han varenda gång jag somnat så att jag vaknade igen, vi ska köpa en vattenpistol som jag kan skjuta honom med uppifrån min säng (mohahaha).

Ibland önskar jag att jag kunde göra likadant med alla jävla studenter och cyklister i den här staden. Och vår basgrupps- handledare.

No comments: