Saturday, July 14

so I need some fine wine and you, you need to be nicer

Sitt på fingrarna och skriv inte ett jävla dugg till J på msn även fast han är online, ok? Vänta, vänta, vänta tills det inte känns så mycket eller tills du kanske måste när du ska dit, ok?

Jag är så glad att jag aldrig varit olyckligt kär förut, det här är ju fan värre än allt annat. Jag hatar den jag blir och är och det J gör med mig. Jag hatar att inte ha kontroll och makt över mina tankar och känslor och att inte veta vad jag ska göra för att det ska försvinna. Jag vet att det blir bättre med tiden och blablabla men ffs ge mig frid NU för i helvete. Ahhhh!

Gårdagen var trevlig i alla fall och allt kändes ganska bra när jag satt på balkongen i mitt ex-hem och drack vin, åt indiskt, rökte och pratade med H och trevliga EB som var på besök. Lite ironiskt att hon besöker oss lagom tills vi gjort slut och flyttat isär (hon har ju bara haft en sådär fem år på sig).

No comments: