Sunday, July 15

erotica

Inte ett jävla dugg händer just nu. Samma sak i mitt huvud och allt går upp och ned och runt och runt och jag går till jobbet, jobbar mina nio timmar och går hem och tack gud - imorgon är jag i alla ledig. Jag hoppas att jag och TT ska på utflykt till havet för jag behöver verkligen lite fri rymd och vind i mig.

Enda nöjet är att bråka med TW och läsa högt för SL och TW ur tidningen Hennes erotiska noveller som kom med senaste numret.

Det är tydligen läsarna själva som skrivit dem och skickat in och jag bara dööör när jag läser. Vem fan skriver om hur de städar i en erotisk novell? Vem skriver "Sedan ställde jag mig i duschen, och som tjej var det ju peeling, rakning, inpackning och allt." eller "Vi började dejta. År 2000 utbildade jag mig till undersköterska. Daniel pluggade vidare på sina kurser på Universitetet i Lund och vi träffades så mycket vi bara kunde."?

Hallå, det ska vara erotik, inget jävla CV eller könsrollscemen-terande vardagsbeskrivning. Väv gärna in en vettig historia bland allt snusk men gör det bra ffs! Jag föreslår att alla som vill läsa erotik INTE köper senaste numret av Hennes utan valfri erotika-samling av Anaîs Nin istället. Där snackar vi snygg men dirty erotik. Sweet.

No comments: