Thursday, July 19

the silver lining

Jag träffade TT igår och vi drack islatte, ett glas vin och pratade en del. Sprang in i vänner på vägen och gick med dem till Snottys där någon vi kände flyktigt spelade skivor. Helt ok men jag insåg att jag inte är gjord för det "härliga singellivet" eftersom jag överlag hatar nästan alla människor och bara blir irriterade av att se dem klumpvis i offentliga utrymmen.
Den enda människa som under kvällen fångade mitt intresse var en smal, mörk kille i silverconverse som antagligen var på samma nivå som mig och alltså mest var sur (hahaha jag kommer ju aldrig träffa någon som jag för vi vägrar prata med andra).

Gick hem längs Bondegatan och stötte väldigt random på HL och två av hennes vänner och fastnade över ytterligare ett glas vin och allt blev ganska trevligt till slut innan jag gick hem och packade ihop mina saker inför långhelgen på Ön.

Hur ska jag ha råd med ett par silverconverse?

No comments: