Thursday, July 26

over and out

Och eftersom allt är så bra och jag nu är mycket mer pepp på livet gick jag lös på lägenheten imorse och städade och plockade ihop kläder och handlade mat och styrde och ställde. I'm soo good and house-wifey!

Kära SL ska nämligen till mor i Falun över helgen och jag älskar när det är fint och rent och städat för då trivs jag bättre och kan njuta ännu mer av att vara lite själv. Just därför ska jag antagligen ut med SN och hennes vän ikväll. Det lutar åt Debaser slussen och även om jag bitvis kan vara tveksam till klientelet så blir det nog bra. Det är nära hem och jag måste jobba på mitt sociala liv nu när jag för första gången sedan Hultsfred känner mig lite pepp på allt igen.

1 comment:

Chris said...

hej baby. känns som ett stort svart hål -allt som här hänt sen jag vet inte när vi sågs.

läser igen.

kram.