Tuesday, June 26

rent

Tillbaka till allt och på morgonen sitter jag och dricker iskaffe och röker (fast jag sa att jag inte skulle) och har ont i halsen och det känns lite ledset ändå.
När jag sover är det som om all bearbetas i mitt huvud och när jag vaknar är det ibland bättre och ibland sämre men jag kan aldrig veta.

Ska åka hem snart till lägenheten jag delar med SL som är hennes men som jag nog bestämt mig för att bo kvar i ett tag. Vi pratade om det häromkvällen och än så länge har vi inte tröttnat på varandra, det är bara jag som är lite less på att inte ha ett hem som bara är mitt (jävla egoflicka som jag är). Men det är billigt och det är bra och det är ändå mest ok att bo med SL av de flesta jag känner. Det kunde varit så mycket värre och jag behöver inte ha panik över vart jag ska ta vägen och det är tillräckligt nära för att jag ska kunna åka bekvämt till cst.

Det är ok även om jag bara vill ha det perfekt hela tiden.

No comments: