Monday, September 10

ur fas

Jag försöker finna mig tillrätta och försöker hitta ett sätt att samordna allting i mitt liv men det känns bara som ett kaos och som att allt är överallt och glider ifrån mig innan jag hinner få fatt och organisera upp.

Anatomikursen blir bara mer och mer förvirrande och för tillfället har jag ingen aning om exakt hur mycket vi ska kunna till tentan och jag hatar när man inte vet vad man ska lära sig och kan planera sitt pluggande. Allt kändes perfekt och strukturerat i fredags när jag satt på Bönor & Bakat och pluggade men när jag kom till skolan idag skulle vi helt plötsligt lära oss tiotusen nya saker och ska tydligen få ett utökat PM över hundens anatomi och jag blir tokig. Kan vi bara få veta vad vi ska lära oss på en gång?

Lyckades dessutom stå ivägen för en fallande gasolvärmare på Humlan i fredags så nu har jag fått brännskador över halva överarmen och det gör så ont att jag dör. Kunde inte sova inatt och har gått runt i som en dimma idag och det värsta med att ha ont hela tiden är att man blir så trött och irriterad och bara vill försvinna.

Veckan börjar med andra ord jävligt dåligt och jag vet inte riktigt hur jag ska komma i fas igen.

No comments: