Tuesday, July 3

c'mon let's pretend

Jag bytte tre av mina semesterdagar och blev ledig två veckor innan skolan börjar och nu har jag bokat in en veckas semester i London med min bror.
Jag är lika delar sjukt pepp och livrädd för vad jag gjort (och det beror inte bara på att jag för första gången ska flyga med evil cheapo-bolaget) för även om jag försöker tänka bort J ur mitt liv har jag uppenbarligen inte lyckats och jag har svårt att veta om det är bra eller dåligt. Jag kan inte ljuga och säga att jag inte kommer att vilja träffa honom när jag är där men jag kan låtsas som om det inte kommer att hända.

Bra idé, vi låtsas att saker som vi egentligen vill ska hända inte kommer att hända. Tur att jag i alla fall kommer att ha med mig min favorit-bror som stöd och tur att jag inte ska åka nu.

No comments: