Tuesday, July 24

back in the good old days

Jag läser min old-school-**** och min brors gamla frukost-inlägg och jag skriver ett inlägg som hänvisar hit. Det känns inte lika viktigt att gömma sig längre. Om H eller någon annan vill läsa kan de ju göra det.

Det är liksom upp till er nu och om ni vill läsa allt så, suit yourself. Dessutom vill jag sudda Myrstiga när jag kopierat den och bara finnas här, liksom ny och fräsch (hahaha).

Blev lite nostalgisk också när jag satt och läste inlägg från vintern och våren och allt var så förvirrande och omtumlande och svårt men ändå så lätt och underbart. Och jag läser inläggen när jag var i London och jag läser om min bror när han satt ensam i köket på Florida Street och åt frukost och jag minns så starkt hur allt var och hur mycket jag längtar tillbaka till exakt den veckan när jag var där och hälsade på honom första gången när han bodde där. Och hur jag hoppas att vi kan få lite av det tillbaka när vi åker till London tillsammans i augusti.

Samtidigt tänker jag på H och på allt som var och jag och SL pratade om det igår att han verkar ganska nöjd ändå med livet trots att jag på något sätt svek honom och betedde mig när vi gjorde slut. Och jag är också nöjd för hur man än ser på det och hur sorgligt det än är att vi inte var ihop resten av livet så hade vi ändå överlag åtta amazing år tillsammans och det är fan inte så illa. Det är till och med riktigt bra.

No comments: